Nº 1
Neem om te beginnen contact met ons op door ons te bellen, te e-mailen of ons online formulier in te vullen. Wilt u persoonlijk met ons praten, loop dan gerust eens binnen bij ons op kantoor. Let op: Zoals altijd is een afspraak geheel vrijblijvend.
Nº 2
Nadat u contact met ons heeft opgenomen, maken wij samen met u een afspraak voor een persoonlijk intakegesprek. U ontvangt hiervan een bevestiging per mail.
Nº 3
Wij komen bij uw te verhuren woning langs om uw woning in te nemen en een goede (gratis of professionele) fotoreportage te maken en met u te overleggen over de passende huurprijs. Tevens worden belangrijke zaken als huurvoorwaarden, het proces en de mogelijkheden met u besproken.
Nº 4
Om te zorgen dat wij uw woning zo succesvol mogelijk kunnen aanbieden, wordt de woning op meer dan 34 nationale en internationale websites geplaatst alsmede onder de aandacht gebracht van ons netwerk en op social media. Extra exposure? Het is daarnaast ook mogelijk om een professionele media presentatie op te zetten met (drone) video, artist impressions en 360 graden fotografie, de woning laten presenteren door een presentator, mini-website voor het object(en) te laten opzetten, promoties, en digitale bezichtigingen doen.
Nº 5
De kandidaat huurder gaat met onze makelaar mee om de woning te bezichtigen. Hierna wordt de kandidaat huurder meegenomen naar ons kantoor om een opvolggesprek te voeren indien zij geïnteresseerd zijn in de woning.
Nº 6
Bij interesse wordt een officieel en bindend bod formulier door de kandidaat huurder ingevuld. Na de screening sturen wij u het voorstel toe met onze mogelijke adviezen en kijken uit naar uw terugkoppeling.
Nº 7
Wanneer u de eerder genoemde documentatie accepteert, wordt de kandidaat huurder ingelicht en wordt de huurovereenkomst door ons opgemaakt.
Nº 8
Tijdens de check-in controleren wij de staat van de woning en maken wij een digitaal ‘Check-in rapport’. Ook kunnen wij het beheer van uw vastgoed uit uw handen nemen. Meer informatie? Vraag naar de mogelijkheden.